ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

پیش‌ نیازهای یک کمپین بازاریابی آنلاین

۱

پیش‌ نیازهای یک کمپین بازاریابی آنلاین

پیش‌ نیازهای یک کمپین بازاریابی آنلاین
پیش‌ نیازهای یک کمپین بازاریابی آنلاین

تخصصی شدن تبلیغات بازاریابی آنلاین و مزایای فراوانی که این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات سنتی دارد موجب گرایش شرکت‌ها به مباحث دیجیتال مارکتینگ شده و حضور با برنامه در شبکه‌های اجتماعی و داشتن پلن بازاریابی اینترنتی برای هر مجموعه به منظور آماده سازی پیش‌نیازهای یک کمپین بازایابی آنلاین امری واجب است.

برای هر مدیر و مشاور دیجیتال مارکتینگ ضروریست با تهیه پلن مارکتینگ برای تحقق اهداف کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ مجموعه خود تلاش کند و در این راستا رعایت نکات زیر الزامیست:

  • بررسی دقیق وضعیت کنونی
  • بررسی دقیق رقبا
  • بررسی دقیق مخاطبین و پرسونا
  • بودجه
  • امکانات و محدودیت ها
  • اهداف کوتاه مدت و بلندمدت
  • گسترش ارتباطات B2B

چگونه یک کمپین تبلیغاتی آنلاین اجرا کنیم؟

برای راه اندازی و مدیریت کمپین تبلیغاتی باید یکی از اهداف برندینگ یا جذب مخاطب و یا سرنخ یا افزایش فروش را مدنظر داشته باشیم. در مرحله بعد با استفاده از هدف مشخص شده برنامه زمانی و بودجه بندی شفافی ثبت می‌کنیم.


ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا، تبلیغات بنری سایتهای مرتبط و…. تنها یکی از ابزار ما هستند و بررسی چک لیست سئو، مدیریت شبکه های اجتماعی، مطالعه کمپین‌های موفق بازاریابی در گذشته از دیگر مراحل پلن و استراتژی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ می‌باشند.

پیش‌ نیازهای یک کمپین بازاریابی آنلاین
پیش‌ نیازهای یک کمپین بازاریابی آنلاین

بدون شک اجرای کمپین در ابعاد کوچک و بصورت تست کمک بزرگی برای شروع صحیح و پرقدرت به شما میکند و نظارت دقیق براساس معیارهای مشخص برروی کمپین باعث افزایش بازدهی و کمپین دیجیتال مارکتینگ شما خواهد شد.

 

 

تسلط بر اصول دیجیتال مارکتینگ جزو موارد حیاتی برای حضور در بازار رقابتی امروز است و یک مشاور و کارشناس دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) با احاطه بر این موارد می تواند موفقیت فرآیندهای تبلیغات آنلاین مجموعه را تضمین کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط با ما