پرچمدار سامسونگ هم با شکایت های مشتریان کم آورد !!
پرچمدار سامسونگ هم با شکایت های مشتریان کم آورد !!
مدت زیادی از معرفی و رونمایی محصول جدید سامسونگ به نام گلکسی اس 6 و اس 6 اج نمی گذرد . دو محصولی که گفته می شد قرار است سامسونگ را از خطر ورشکستگی و باخت در میدان رقابت بین بازار تلفن های هوشمند نجات دهد . بازاری که در سال 2014 عضوی از آن رقبا بود و با سقوط آزاد سامسونگ در بخش تلفن مواجه شد.
اما متاسفانه با افزایش شکایت ها و رسانه ای شدن مشکل جدید تلفن سامسونگ این کمپانی بار دیگر رو به شکست رفت . در تلفن های جدید معرفی شده رم 3 گیگابایت معرفی شده است که این موضوع برای یک تلفن هوشمند کفایت و حتی گاهی زیاد هم هست . اما مشکل از اینجا شروع شده که مشتریان سامسونگ با اعلام شکایت در زمینه هنگ کردن تلفن , بسته شدن متوالی برنامه ها , قطع و وصل شدن موزیک باعث می شود تا آن ها نتوانند از تلفن جدید خود استفاده کنند.
در آزمایش های انجام شده نیز نشان از فضای پر رم در این تلفن می دهد که این موضوع می تواند به دلیل نرم افزار و رابط کاربری سنگین این تلفن باشد که مهندسی نشده و بهینه سازی نشده است . هنوز سامسونگ به این مشکل که تعداد زیادی از خریداران پرچ مدار جدید را تشکیل می دهد واکنشی نشان نداده است .
دیدگاه ها
گوشي سامسونگ يه گوشي آشغاله. فقط شما پول برند رو ميدين. كيفيت صفر. خدمات صفر گوشي نو ميخري چند ماه بعد كلا” از كار ميوفته. گوشي هاي قديمي خيلي بهتر بودن. متاسفانه هيچ نظارتي هم روي فروش اونها نيست و تو بازار علائالدين و بازار موبايل و بقيه جاها را حت عرضه ميشه. شركتهاي بزرگ وارد كننده هم هيچ مسوليتي به عهده نميگيرن. فقط هر چي اشغال تو كره هست و جاهاي ديگه رو جمع ميكنن ميارن تو ايران ميفروشن