ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

وقتي هواپيماهاي ايرباس کابين خلبان نداشته باشند

وقتي هواپيماهاي ايرباس کابين خلبان نداشته باشند,هواپیما ایرباس,اخبار ایرباس,انواع هواپیما های ایرباس,اخبار تکنولوژی,تکنولوژی در فضا

وقتي هواپيماهاي ايرباس کابين خلبان نداشته باشند,هواپیما ایرباس,اخبار ایرباس,انواع هواپیما های ایرباس,اخبار تکنولوژی,تکنولوژی در فضا

وقتي هواپيماهاي ايرباس کابين خلبان نداشته باشند

 
اگر هم اکنون از شما بخواهيم در مورد هواپيما تصور کنيد. يعني لحظه اي چشمانتان را ببنديد و هواپيمايي را در جلوي خود متصور شويد چه نوع وسيله اي را خواهيد ديد؟ مطمعنا هواپيما را با کابين خلبان و شيشه هاي بالاي دماغه آن خواهيد ديد.

اما Airbas قصد دارد تا اين معادله را به هم بزند و هواپيماهايي توليد کند که ديگر کابين خلبان در جلو نداشته و بالطبع شيشه اي نيز در جلوي آن به کار نرفته باشد. عجيب است نه؟ مطمعنا خواهيد پرسيد که خلبان زمان فرود و زمان به پرواز در آمدن چگونه مي تواند محيط اطراف و از همه مهم تر جلوي خود را ببيند؟

کمپاني ايرباس سعي دارد تا هواپيمايي را توليد کند که کابين خلبان در قسمت زيرين مسافرين در وسط هواپيما بوده و يا در انتهاي هواپيما و در پشت مسافرين قرار داشته باشد.

البته ايرباس فکري براي شيشه هاي کابين خلبان کرده است و آن نيز استفاده از دوربين هاي 360 درجه و استفاده از نمايشگر هاي 360 درجه مي باشد. اين کمپاني سعي دارد تا محيط اطراف را اينگونه به خلبان نمايش دهد. دليل اين ابتکار مقاومت بيشتر در برابر هوا و همينطور افزايش فضاي بازدهي هوايپما بوده و همينطور با استفاده از دوربين هاي 360 درجه درست است که ديگر شيشه هاي براي ديد وجود ندارد اما زاويه ديد بهتري از نمايشگر به خلبان نمايش داده مي شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *