ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

عمر فیسبوک تا سال 2015 به پایان می رسد !!

عمر فیسبوک تا سال 2015 به پایان می رسد !!,فیسبوک,اخبار فیسبوک,مرگ فیسبوک,فیس بوک,اطلاعات در مورد فیسبوک

عمر فیسبوک تا سال 2015 به پایان می رسد !!,فیسبوک,اخبار فیسبوک,مرگ فیسبوک,فیس بوک,اطلاعات در مورد فیسبوک      عمر فیسبوک تا سال 2015 به پایان می رسد !!,فیسبوک,اخبار فیسبوک,مرگ فیسبوک,فیس بوک,اطلاعات در مورد فیسبوک

شاید تعجب کردید اما ان موضوع طی یک عملیات آماری و تحقیقات دقیق به دست آمده است. عمر فیسبوک نهایتا تا سال 2015 به پایان خواهد رسید اما چرا؟

قبل تر در مورد علل دوری جوانان از فیسبوک سخن گفتیم که می توانید در اینجا بیشتر در مورد این موضوع بخوانید. این دلایل که می توان به عنوان دلیل های مختلفی برای دوری جوانان و افراد از فبسبوک دانست تنها باعث مرگ این شبکه اجتماعی می شوند.

شبکه اجتماعی فیسبوک در سال 2004 شروع به کار کرد که در سال 2013 طبق آمار این وبسایت دارای یک میلیارد و 100 میلیون کاربر داشت که این روز ها به صورت و به فرو ریختن می باشند.

محققان دانشگاه پریستون در آمریکا توانسته اند طبق اطلاعات و میزان جستجو این شبکه در گوگل و طبق معادلات آماری مخصوص به این موضوع پیش بینی کنند تا سال 2015 حدود 80 درصد از کاربران فیسبوک حساب کاربری خود را رها کنند.

دلایل اصلی این بی میلی در نظرسنجی آنلاین موضوعاتی قبیل عدم اعتماد و اطمینان از حریم خصوصی , روابط سطحی در بین دوستان اینترنتی , نارضایتی عمومی از این شبکه اجتماعی و … می باشد. نظر شما چیست؟ شما چه فکری می کنید؟َ

دیدگاه ها

  • پرهام ملکی بهمن ۲۵, ۱۳۹۲ :: ۱۷:۴۰
    0 0

    مطلب خیلی جالبی بود ممنون از انتشار همچین خبری من خودم یک جورایی موافق تموم شدن کار فیس بوک هستم چون دیگه پویایی قبل رو نداره و دیگه محیط مناسبی برای فعالیت نیست به نظرم شبکه های دیگه ای هستن که بتونن کاملا جایگاه فیسبوک رو پر کنن همیشه من این رو میگم که اول فرهنگ استفاده از یک چیزی رو درست یاد بگیریم بعد بریم سمتش این حرف من برای همه هست حتی خودم .چون بدون فکر انجام دادن کاری و چشم بسته رفتن داخل این شبکه های اجتماعی واقعا یک نوع ریسک بزرگ هست که ممکنه به کلی مسیر زندگی و حتی نوع فکر و نگرش ما رو دستخوش تغییر کنه.
    از دیگر خواننده های این مطلب انتظار دارم نظرات خودشون رو درباره این موضوع بیان کنن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *