آموزش وردپرس
خانه \ آموزش \ راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل
راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

امروزه به دلیل راه اندازی نسل های سوم و چهارم اینترنت همراه استفاده از این سرویس ها چند برابر شده است . یکی دیگر از دلایل استفاده کاربران از این سرویس ها می توان به راحتی کار با آن اشاره کرد . امروز قصد داریم که نحوه انجام تنظیمات بر روی سیستم عاملتان را با توجه به نوع سیمکارت آموزش دهیم . 

عبارات وارد شده برای هر سیمکارت در سیستم عامل های مختلف یکسان است و فقط نوع ورود به محل تنظیمات کمی متفاوت است . 

برای سیمکارت های ایرانسل عباراتی که باید وارد گردد به شکل زیر است .

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل
راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

برای سیمکارت های همراه اول عباراتی که باید وارد گردد به شکل زیر است .

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل
راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

برای سیمکارت های رایتل عباراتی که باید وارد گردد به شکل زیر است .

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل
راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

اما کجا این عبارات را وارد کنیم ؟ برای حل این مشکل با ما همرا باشید . 

Android

در سیستم عامل اندروید کافی است وارد Setting شوید . حال از قسمت Wireless & Networks گزینه بیشتر یا همان More را انتخاب کنید . سپس وارد بخش شبکه های تلفن همراه یا همان Mobile Networks شوید . در این مرحله گزینه دسترسی به نام نقاط یا همان Access Point Names را انتخاب کرده و با استفاده از دکمه منو New APN بسازید که متناسب با نوع سیمکارتتان تنظیمات متفاوتی دارد که در بالا به آن پرداخته شده است . پس از انجام تنظیمات با استفاده از دکمه منو آن را ذخیره کنید . سپس به صفحه تنظیمات شبکه های تلفن همراه یا همان Mobile networks setting برگردید و گزینه حالت شبکه (Network mode) را در حالت WCDMA/GSM  قرار دهید . 

IOS 

از منو وارد قسمت Setting شوید . سپس گزینه Cellular انتخاب نمایید . گزینه Cellular Date را روشن نمائید و پس از آن می توانید از اینترنت سیم کارتتان استفاده نمائید. برای استفاده از اینترنت ۳G گزینه Enable 3G را نیز روشن نمائید .

Windows Phone

وارد تنظیمات شوید . گزینه Access Point را انتخاب نمایید . در برخی از گوشی ها Mobile Network نیز وجود دارد . بر روی دکمه Add کلیک کنید . متناسب با نوع سیمکارت تنظیمات را وارد کنید و آن را ذخیره کنید . حال بر روی APN ساخته شده انگشت خود را نگاه دارید تا منویی باز شود حال گزینه Activate را انتخاب کنید . برای فعال شدن اینترنت پهن باند ایرانسل در صفحه Mobile Network در گزینه  Highest connection speed کلمه ۳G را انتخاب نمائید . 

Java 

در این سیستم عامل باید مسیر زیر را طی کنید . 

فارسی : صفحه اصلی > فهرست > ابزارها > تنظیمات > اتصال > نقطه اتصال

انگلیسی :  Home page > Menu > Tools > Setting > Connection > Access Point

Symbian

در این سیستم عامل باید مسیر زیر را طی کنید . 

فارسی : فهرست > تنظیمات > قابلیت تماس > تنظیمات > مقصد > اینترنت > انتخاب > نقطه اتصال جدید

انگلیسی : Menu > Setting > Connectivity > Setting > Destinations > Internet > Option > New Access Point

Bada

گزینه Application را انتخاب نموده و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید . در قسمت Settings گزینه Network را انتخاب نمایید . سپس گزینه Connections را انتخاب نمایید . حال گزینه New را انتخاب کنید . متناسب با نوع سیمکارت تنظیمات را اعمال کنید . در قسمت Auth type باید گزینه None  انتخاب شده باشد . حال بر روی Save کلیک کرده تا تنظیمات ذخیره شوند . 

در بعضی مواقع شبکه سیمکارت شناسایی نمیشود . برای این منظور به Setting رفته و سپس More و Mobile Network را انتخاب کنید . از قسمت Network Operators گزینه Select Manually را انتخاب کرده و شبکه متناسب با سیم کارت خود را انتخاب کنید . 

توجه:
برای هرگونه سوال در زمینه گوشی و تبلت و برنامه های موبایل، می‌توانید با همکاران ما در "موبایل‌کمک" تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور: 9099071015 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)

تماس از استان تهران: 9092305296 (بدون پیش شماره واز تلفن ثابت)

تبلیغات

درباره ی بهنام همتی

همچنین ببینید

رفع مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام

رفع مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام با سلام به تمام کاربران سایت پی سی …

  • نظرات شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود. از ارسال پرسش تکراری خودداری نمایید.
  • لطفا قبل از ارسال پرسش سوالات قبلی را مرور نمایید. ممکن است سوال شما قبلا پاسخ داده شده باشد.
  • سعی میکنیم نظرات شما رو تا 24 ساعت جواب بدیم
  • فقط به نظرات فارسی جواب داده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

اکانت آپدیت نود32